پیکان - استقلال؛ در دستگردی و بدون حضور تماشاگر

پیکان - استقلال؛ در دستگردی و بدون حضور تماشاگر

پایگاه خبری فوتبالی- به گفته مدیر تیم پیکان، بازی این تیم مقابل استقلال، در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، پیکان در شرایطی در هفته نهم میزبان استقلال است که امروز گفته شد مخالفت شورای تامین استان تهران با برگزاری این بازی در ورزشگاه دستگردی باعث شده که این بازی به کرج منتقل شود.

از طرف دیگر با توجه به اینکه یک روز قبل از این بازی، دیدار سایپا و پارس جنوبی در لیگ یک، در ورزشگاه دستگری برگزار خواهد شد، گویا تا این لحظه مسئولان این ورزشگاه با انجام بازی پیکان و استقلال موافقت نکرده‌اند.

در چنین شرایطی خبرگزاری فارس از قول محسن عبدلی دبیر هیات فوتبال استان البرز نوشته که به احتمال 90 درصد، بازی پیکان و استقلال در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار نخواهد شد چرا که شگاه پیکان، سازمان لیگ و هیأت فوتبال تهران در این مورد مکاتبه‌ای با هیات فوتبال استان البرز نداشته و از طرف دیگر، در آن روز، یک دیدار رقابتهای لیگ دو در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

خبرنگار فوتبالی درباره این موضوع با سعید دقیقی مدیر تیم پیکان تماس گرفت که او اعلام کرد این بازی و همچنین دیدار پیکان با پرسپولیس، قطعا در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد.

به این نکته هم اشاره کنیم که شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که بازی روز پنجشنبه پیکان و استقلال، بدون حضور تماشاگر انجام خواهد شد.

1984