خطر دوست مدیر جوان برای مجتبی حسینی/ چرا سعید دقیقی بازی پیکان را تماشا کرد؟

خطر دوست مدیر جوان برای مجتبی حسینی/ چرا سعید دقیقی بازی پیکان را تماشا کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- اخبار غیررسمی حاکی از علاقه قائم مقام باشگاه پیکان به تغییر سرمربی این تیم است.

به گزارش فوتبالی، بازی دیشب پیکان و هوادار یک تماشاگر خاص داشت. سعید دقیقی مهاجم و سرپرست اسبق تیم پیکان که در حال حاضر هدایت تیم شمس آذر قزوین را به عهده دارد و تیمش را در آستانه صعود به لیگ برتر قرار داده، به همراه مهرداد کریمیان دستیارش تماشاگر پیروزی شاگردان مجتبی حسینی مقابل تیم ساکت الهامی بود.

حضور او در ورزشگاه پاس از این جهت عجیب بود که از مدتها قبل شایعاتی درباره اینکه ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان به دنبال تغییر سرمربی این تیم است، به گوش می‌رسید.

این شایعه زمانی جدی شد که امیر عطابخش مدیرعامل سابق باشگاه پیکان، در آخرین روزهای سال قبل در مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌ها اعلام کرد که برخی مدیران این باشگاه علیرغم عملکرد خوب مجتبی حسینی به دنبال این بودند که دوستان خودشان را سرمربی کنند! 

در همان روزها عکسی از ابراهیم شکوری در کنار سعید دقیقی در صفحه اینستاگرام قائم مقام کنونی باشگاه پیکان منتشر شد تا خیلی‌ها، شکوری و دقیقی را مخاطب صحبت‌های عطابخش بدانند.

با توجه به این مسائل، حضور ناگهانی سعید دقیقی به همراه دستیارش در ورزشگاه پاس قوامین برای تماشای مسابقه تیمی که تا پیش از بازی با هوادار 7 بازی بدون برد را پشت سر گذاشته بود، کمی عجیب به نظر می‌رسید.

برخی بر این باور هستند که حضور دقیقی در ورزشگاه پاس قوامین بی‌ارتباط با دوستی دیرینه او با ابراهیم شکوری نیست. اینکه شاید قائم‌ مقام پیکان قصد داشته در صورت عدم کسب پیروزی دست به تغییر روی نیمکت تیمش در هفته های پایانی بزند و سرمربی صدرنشین لیگ یک را به لیگ برتر بیاورد!

همه این شایعات در شرایطی مطرح شده که به واسطه تغییرات مدیریتی در راس کارخانه ایران‌خودرو، ایجاد تغییر در مدیریت باشگاه پیکان هم بعید نیست.

1984

گزارش از پانیذ فرحناک