فوری: سعید دقیقی از هدایت ملوان استعفا کرد

فوری: سعید دقیقی از هدایت ملوان استعفا کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سعید دقیقی از هدایت ملوان استعفا کرد.

به گزارش فوتبالی، سعید دقیقی سرمربی فصل گذشته شمس‌آذر قزوین پس از جدایی مهدی تارتار از ملوان، هدایت این تیم برای فصل آتی را پذیرفته بود که این سرمربی خیلی زود و باتوجه به برخی مشکلات از سمت خود استعفا داده تا انزلی‌چی‌ها در آستانه شروع لیگ برتر بدون سرمربی بمانند.

دقیقی امروز در جمع شاگردانش این تصمیم خود را اعلام کرد و چنین گفت: «جلسه‌ای که با من داشتند، گفتند جای هیچ نگرانی‌ای نیست و فرصت دهید. اسپانسری هم دنبالش رفتیم که دوست مشترکی بود و خیلی کمک کرد. از طریق دوستان پیگیر بودیم که برخی مشکلات حداقلی مرتفع شود و امروز هم آمدیم که پرانرژی کار کنیم و خدمتتان باشیم و توضیح دهیم که تا زمانی که به فکر باشند، هستیم.»

وی ادامه داد: «الان پیامی که به من داده‌اند این است که در کوتاه مدت نمی‌توان مشکلات را حل کرد و به این دوستان حق هم می‌دهم. انشاالله شما عامل موفقیت باشید و من به شخصه از کار کردن با شما لذت بردم و اگر بداخلاقی کردم به خاطر موفقیت شما و هوادارانی بود که جانشان به این تیم بند است. خلاصه کلام اینکه در این لحظه از جمع شما جدا می‌شوم و آرزوی موفقیت برایتان دارم.»

باید منتظر ماند و دید تصمیم مدیران ملوانی به این تصمیم دقیقی در فاصله کوتاه تا آغاز لیگ برتر چه خواهد بود.

فعلا که شایعه شده دقیقی احتمالا دوباره سرمربی شمس آذر خواهد شد و مازیار دقیقی که جانشین او در تیم قزوینی شده بود، شاید جانشین او در انزلی شود و دوباره هدایت ملوان را به عهده گیرد.

1997