گزارش ویژه/ 1+10 گل برتر استقلال به پیکان در لیگ برتر (ویدیو)

گزارش ویژه/ 1+10 گل برتر استقلال به پیکان در لیگ برتر (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال در هفته پایانی لیگ بیست و سوم به خانه پیکان می‌رود. رقیبی که بیش از یک دهه است نتوانسته آبی‌ها را در لیگ برتر شکست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، رویارویی این دو تیم، به طرز عجیب و غریبی محلی برای رویش گلهای زیبا و دیدنی بوده است. این 1+10 گل، انتخاب «فوتبالی» از بهترین گلهای استقلال به پیکان است. گل ظریف مجیدی در لیگ دهم (با ضربه یک پا، دو پا)، گلی که بابایی در بازی رفت زد، گل قایدی در لیگ 22 و شوت مرگبار امید نورافکن در لیگ شانزدهم هم می‌توانستند در این مجموعه قرار بگیرند.

* محمد نوازی

بازی رفت هفتمین دوره لیگ برتر به میزبانی پیکان در ورزشگاه آزادی. پاس عرضی جباری به نوازی در سمت راست رسید. شماره 7 پس از کنترل توپ، آن را با یک شوت دیدنی از حدود 30 متری به گوشه دروازه پیکان فرستاد.

* آرش برهانی

بازی رفت هشتمین دوره لیگ برتر به میزبانی استقلال در آزادی. کنترل استثنایی سیاوش اکبرپور، پاس او به جباری و ارسال شماره 8 از سمت راست را آرش برهانی با یک قیچی برگردان محشر به تور دروازه محمد محمدی رساند.

* سیروس دین‌محمدی

بازی رفت اولین دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی. ارسال از راست نوازی با دخالت بازیکنان استقلال و پیکان، توپ را به پشت محوطه جریمه رساند. سیروس دین‌محمدی آنجا بود و با یک ضربه والی دیدنی سقف دروازه پیکان را فرو ریخت.

* امید ابراهیمی

بازی برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر در آزادی. ضربه آزاد برای استقلال در فاصله 20 متری دروازه پیکان اعلام شد. امید ابراهیمی پشت توپ ایستاد و آن را با ظرافت خاصی در چالش مانکن رحمان احمدی به زیر تیر افقی دروازه کوباند و گلش کرد.

* صالح حردانی

بازی برگشت بیست و دومین دوره لیگ برتر در اکباتان. ارسال بازیکنان استقلال در شلوغی محوطه جریمه، عامل دفع توپ به بیرون شد. صالح حردانی از راه رسید و با یک ضربه غیرقابل مهار توپ را از بین همه عبور داد و گل دوم استقلال را زد.

* میلاد میداودی

بازی رفت دهمین دوره لیگ برتر. کپی برابر اصل هنرنمایی‌های کریس رونالدو در زدن ضربات ایستگاهی. میلاد میداودی پشت ضربه آزاد از فاصله 30 متری ایستاد و توپ را به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه ابراهیم میرزاپور کرد که فقط فرصت پیدا کرد کمی به سمت توپ، خم شود.

* فراز فاطمی

بازی رفت اولین دوره لیگ برتر در آزادی. ارسال از راست بازیکنان استقلال و دفع توپ، فراز فاطمی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد. او بعد از یک حرکت عرضی، ضربه‌اش را استادانه زد به طوریکه توپ 2 بار به زیر تیر افقی دروازه خورد و دوباره بالا رفت.

گلهای برتر بازیهای استقلال و پیکان به انتخاب فوتبالی

* مرتضی تبریزی

بازی برگشت هجدهمین دوره لیگ برتر در شهر قدس. پاس محشر محمد دانشگر از یک‌سوم خودی، پشت محوطه جریمه پیکان به مرتضی تبریزی رسید. تبریزی هم بدون مکث، توپ را با قدرت تمام به طرف دروازه پیکان شوت کرد و گل اول استقلال را رقم زد.

* ویسنته آرزه

بازی برگشت دوازدهمین دوره لیگ برتر در آزادی. ارسال از چپ بازیکنان استقلال را مدافعان پیکان به سمت راست دفع کردند. ویسنته آرزه، توپ را کنترل کرد و با ضربه فنی و دقیقش، آن را به گوشه پایین دروازه پیکان فرستاد.

* مهدی قایدی

بازی رفت نوزدهمین دوره لیگ برتر. پاس دیدنی علی کریمی، پشت همه مدافعان پیکان به مهدی قایدی رسید. شماره 10، بدون اینکه بخواهد توپ را کنترل کند، از خروج دروازه‌بان استفاده کرد و با یک ضربه چیپ، دروازه را باز کرد.

* مورد ویژه: 28 پاس در 58 ثانیه

بازی برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر در آزادی. استقلال با ضربه دیدنی علی قربانی به گل سوم می‌رسد. نکته مهم این گل اما فعل و انفعالی است که پیش از آن رخ داده است. توپ در عرض 58 ثانیه، 28 بار بین بازیکنان استقلال رد و بدل و پاسکاری می‌شود تا درنهایت به تور برسد.

5390