گلهای برتر پیکان به استقلال در لیگ برتر؛ از راه دور (ویدیو)

گلهای برتر پیکان به استقلال در لیگ برتر؛ از راه دور (ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی - پیکان، یکی از 3 تیمی است که در هفته پایانی برای رهایی از سقوط و گرفتن جشن بقا باید تلاش کند. 

به گزارش فوتبالی، آنها در این راه و به نسبت فولاد و استقلال خوزستان، رقیب بسیار سخت‌تری دارند: استقلال، تیمی که خودش برای قهرمانی نیاز به 3 امتیاز دارد. «فوتبالی» در مرور رویارویی‌های

لیگ برتری پیکان و استقلال، این 5 گل را به عنوان بهترین گلهای پیکان به استقلال انتخاب کرده است.

* محمدرضا طهماسبی

بازی برگشت ششمین دوره لیگ برتر با تساوی یک یک در جریان است که داور به سود پیکان در پشت محوطه جریمه استقلال، اعلام ضربه آزاد می‌کند. محمدرضا طهماسبی پشت توپ ایستاد و آن را به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه طالب‌لو کرد.

* سیامک نعمتی

بازی برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر. پیکان با یک بازیکن کمتر، یک گل از استقلال عقب افتاده است. توپ در سمت چپ زمین به سیامک نعمتی می‌رسد. او با توپ به عرض می‌زند و ضربه استثنایی‌اش به گوشه مخالف دروازه مهدی رحمتی می‌رود.

گلهای برتر پیکان به استقلال از دید فوتبالی

* آرمان قاسمی

بازی برگشت هفدهمین دوره لیگ برتر. داور به سود پیکان در پشت محوطه جریمه استقلال، اعلام خطا می‌کند. آرمان قاسمی پشت توپ می‌ایستد و و با یک ضربه پای چپ هنرمندانه از فاصله 25 متری دروازه حسین حسینی را باز می‌کند.

* مجید خدابنده‌لو

بازی رفت نهمین دوره لیگ برتر. پژمان منتظری، توپ را مشایعت می‌کند تا راهی اوت شود. داور اما به اشتباه رای به ادامه بازی داد. خدابنده‌لو توپ را گرفت، از منتظری عبور کرد و با ضربه‌ای دیدنی از زاویه بسته، سقف دروازه طالب‌لو را فرو ریخت.

* سعید دقیقی

بازی رفت نهمین دوره لیگ برتر. امیرحسین صادقی در تخمین زمان مناسب پرش اشتباه می‌کند. توپ به دقیقی می‌رسد و او درحالیکه طالب‌لو را پیش رو دارد و دو مدافع به سمتش هجوم آورده‌اند با یک ضربه چیپ دروازه را باز می‌کند.

5390