سرمربی تیم ملی اسپانیا شماره تلفنش را لو داد!

سرمربی تیم ملی اسپانیا شماره تلفنش را لو داد!

پایگاه خبری فوتبالی - شماره تلفن لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا در اختیار عموم قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، انریکه شماره تلفنش را در اختیار فوتبالدوستان اسپانیا قرار داد تا با او تماس بگیرند. انریکه این کار را برای تبلیغات "فاینتورک" انجام می دهد. در توضیح این تبلیغات آمده است:" با سرمربی تیم ملی اسپانیا تماس بگیرید و اگر پاسخ تماس شما را داد، می توانید تماشاگر بازی تیم ملی اسپانیا در مقابل ایتالیا در میلان در روز ششم اکتبر باشید."

ماه گذشته انریکه در کنفرانس مطبوعاتی گفته بود که همه خبرنگاران شماره تلفنش را دادند اما هیچ کس برای خبر گرفتن در مورد تیم ملی با او تماس نگرفته است. بدین ترتیب شرکت "فاینتورک" به عنوان حامی تیم ملی اسپانیا تصمیم گرفت که شماره تلفنی را در اختیار انریکه قرار بدهد و افراد با آن تماس بگیرند و فقط یک نفر که لوئیز انریکه جوابش را بدهد، می تواند در کنار یک همراه تماشاگر بازی تیم های اسپانیا و میلان باشد. شماره لوئیز انریکه بدون پیش شماره اسپانیا، "681948108" خواهد بود که فردی که برنده شود می تواند صاحب بلیت بازی، پرواز و محل اقامت برای تماشای بازی اسپانیا و میلان شود. 

تیم ملی اسپانیا باید در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا به مصاف ایتالیا برود .بازی دیگر میان بلژیک و فرانسه خواهد بود که برنده این دو بازی در فینال به مصاف هم خواهند رفت.

4125