دختر لوئیز انریکه، دلیل خوشحالی مهاجم بارسلونا با حرف "S"

دختر لوئیز انریکه، دلیل خوشحالی مهاجم بارسلونا با حرف "S"

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس مهاجم بارسلونا شب گذشته در پیروزی تیمش و اوساسونا دو گل به ثمر رساند و به روند خوب تیم کاتالان کمک کرد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده ادامه می دهد و پیروزی شب گذشته مقابل اوساسونا برایشان ارزشمند بود. فران تورس گل اول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و دبل خود را در دقیقه 21 تکمیل کرد. فران بعد از هر دو گلش به شکل ویژه ای خوشحالی کرد که برای خیلی از هواداران می خواستند دلیل این خوشحالی را بدانند.

در حقیقت مهاجم 55 میلیونی و گرانقیمت بارسلونا با دو دستش  حرف S را به انگلیسی ساخت که دلیلش اول اسم "سیرا مارتینز" دختر لوئیز انریکه است. در حقیقت فران تورس ماه هاست که رابطه عاشقانه ای با دختر سرمربی تیم ملی اسپانیا را آغاز کرده و با خوشحالی بعد از گلش می خواست علاقه اش به وی را نشان بدهد.

سیرا در رشته سوارکاری با اسب فعالیت می کند که در سن 21 سالگی یکی از بهترین ورزشکاران کشور اسپانیا در این رشته است. فران تورس به احتمال فراوان در لیست بعدی تیم ملی اسپانیا هم حضور خواهد داشت و در آن جا می تواند با لوئیز انریکه ملاقات کند که احتمالا پدر همسر آینده اش خواهد بود!

4125