سلفی لوئیز انریکه پیش از بازی با ایتالیا با آدامس زنجبیلی و دو مانیتور

سلفی لوئیز انریکه پیش از بازی با ایتالیا با آدامس زنجبیلی و دو مانیتور

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا کار سختی در بازی نیمه نهایی یورو در روز سه شنبه مقابل ایتالیا خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، اسپانیا مسیر نسبتا مناسبی را تا نیمه نهایی طی کرده است. آنها گروه مشکلی نداشتند و با وجود دو نمایش ضعیف در دو بازی اول، به لطف پیروزی پرگل مقابل اسلواکی به یک هشتم نهایی رسیدند. تیم انریکه در مقابل کرواسی در وقت اضافه از خستگی تیم حریف استفاده کرد و کروات ها را در 120 دقیقه شکست داد. اسپانیا در مقابل سوئیس هم نمایش جالبی نداشت و در نهایت به لطف ضربات پنالتی به نیمه نهایی رسید و حالا آنها سخت ترین چالش خود را در مقابل ایتالیا خواهند داشت.

لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا می داند که کار آسانی پیش رو ندارد و به همین خاطر است که امروز از خودش یک سلفی منتشر کرده است که در حال آنالیز بازی بلژیک و ایتالیا است. انریکه با دو مانیتور در حال آنالیز کردن است و البته در پس زمینه تصویر یک آدامس زنجبیلی- لیمویی هم به چشم می خورد. انریکه در توصیف سلفی خود نوشته است:" آماده برای بهترین اتفاقات."

اسپانیا اگر بتواند از سد ایتالیا بگذرد در فینال حساس و جذاب حضور خواهد داشت و می تواند پس از 9 سال برای یک بار دیگر قهرمان اروپا شود.

4125