انریکه درباره دعوت پدری به تیم ملی اسپانیا: همه ما او را دوست داریم

انریکه درباره دعوت پدری به تیم ملی اسپانیا: همه ما او را دوست داریم

پایگاه خبری فوتبالی – لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرده درها به روی پدری باز است و او می‌تواند در تیم ملی اسپانیا حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، پدری، یکی از بهترین بازیکنان امسال بارسلونا بوده که چشم‌های زیادی را به خود خیره کرده است. این بازیکن اهل جزایر قناری که شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا در مرحله نیمه نهایی مقابل سوسیه‌داد هم نمایش خوبی داشت، مورد توجه سرمربی تیم ملی اسپانیا هم قرار گرفته.

انریکه با بیان اهمیت بالای مسابقات زیر ۲۱ سال برای اسپانیایی‌ها گفته: ما هنوز پدری را به تیم ملی دعوت نکرده‌ایم اما او اغلب کنار تیم جوانان حضور دارد. درباره تیم‌هایی جز تیم بزرگسالان صحبت می‌کنم. خیلی از ما سبک بازی پدری را دوست داریم و این مسئله واضح است اما مدت زمان طولانی تا ماه مارچ مانده. تیم اصلی همیشه اولویت دارد و این مسئله برای من کاملا شفاف و واضح است.

گفتنی است رقابت‌های زیر ۲۱ سال اروپا آخرین بار در سال ۲۰۱۹ برگزار شد که در آن اسپانیایی‌ها توانستند در ایتالیا قهرمان شوند. دوره جدید این رقابت‌ها از تاریخ ۲۴ مارچ تا ۶ ژوئن در مجارستان و اسلوونی برگزار می‌شود و اسپانیایی‌ها شانس این را دارند که از قهرمانی خود دفاع کنند.

1101