اتفاقی که بازیکن بارسلونا پس از 7 سال در تیم ملی اسپانیا رقم زد

اتفاقی که بازیکن بارسلونا پس از 7 سال در تیم ملی اسپانیا رقم زد

پایگاه خبری فوتبالی - پدری، هافبک جوان بارسلونا که تنها 18 سال سن دارد، نوید یک هافبک درخشان را در آینده می‌دهد چرا که عملکرد او در بازی هایی که حاضر است بسیار خوب و قابل توجه هستند. پدری علاوه بر اینکه در بارسلونا مورد اعتماد رونالد کومان قرار دارد، در تیم ملی اسپانیا هم توسط لوئیز انریکه بازی داده می‌شود و سرمربی تیم ملی اسپانیا هم به او باور دارد.

به گزارش فوتبالی، اما نکته‌ای که در مورد او وجود دارد این است که پدری در 90 دقیقه بازی برای تیم ملی اسپانیا مقابل گرجستان آماری را خلق کرد که از سال 2014 تاکنون در تیم ملی اسپانیا بی سابقه بوده است و در واقع او یک رکورد را در خط هافبک اسپانیا به ثبت رسانده است و آن هم درمورد بازپس گیری توپ بوده است که پدری 10 بار این کار را انجام داده است. بازپس گیری توپ از حریف، مسئله‌ای است که برای یک هافبک به شدت مورد توجه است و وظایف اوست که پدری هم آن را بسیار خوب انجام می‌دهد.

بسیاری پدری را با جوانی های ژاوی و اینیستا مقایسه می‌کنند و معتقدند که او در آینده مثل این دو هافبک سابق بارسا خواهد شد و باید دید که آیا واقعا این گونه است یا شرایط به شکل دیگری رقم می‌خورد.

1470