لوئیز انریکه در لبه پرتگاه؛ بعد از یورو از سرمربیگری اسپانیا اخراج می‌شود؟

لوئیز انریکه در لبه پرتگاه؛ بعد از یورو از سرمربیگری اسپانیا اخراج می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه در لبه پرتگاه قرار دارد چرا که فدراسیون فوتبال اسپانیا از تصمیم های این مربی به شدت دلخور است.

به گزارش فوتبالی، مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا می گویند که صرفنظر از این که این تیم بتواند اسلواکی را شکست بدهد یا نه، جایگاه انریکه در خطر است چرا که تیم ملی اسپانیا محبوبیتش را در میان هواداران به شدت از دست داده است و اگر لاروخا نتواند عملکرد موفقی در یورو داشته باشد، اخراج مربی سابق بارسلونا را باید قطعی دانست.

جدا از نتایج به نظر می رسد که برخی از تصمیم های لوئیز انریکه به شدت مدیران فدراسیون و هواداران تیم ملی اسپانیا را عصبانی کرده است.عدم اعتماد به یاگو آسپاس، بازیکن محبوب و باتجربه فوتبال اسپانیا، استفاده اشتباه از مارکوس یورنته در پست دفاع راست (در حالی که پست تخصصی اش هافبک میانی است) برخی از انتقادهای شدیدی هستند که به تصمیم های انریکه وارد شده است.

از سویی انتقادهای لوئیز انریکه از ورزشگاه لاکارتوخا هم به شدت فدراسیون را دلخور کرده است چرا که انتقادهای انریکه باعث شده تا مردم سویا دلخور شوند و از سویی مقامات فوتبال اسپانیا شرایط چمن را دلیل مناسبی برای امتیاز دادن در مقابل دو حریف کم مهره تر و کم توان تر نمی بینند.

انریکه در حالی از موراتا حمایت می کند که جرارد مورنو را بلافاصله پس از خراب کردن پنالتی مقابل لهستان، تعویض کرد. از سویی در حالی که آزپیلیکوئتا گزینه مناسبی برای پست دفاع راست است، مارکوس یورنته در پست غیرتخصصی خود بازی می کند و به سمت راست خط دفاعی رفته است.از طرفی لاپورت که با فشار لوئیز انریکه خیلی سریع تابعیت اسپانیایی گرفت هم در یورو عملکرد جالبی نداشته در حالی که چهره هایی نظیر سرجیو راموس ، ناچو فرناندز یا آلبیول خط خورده اند. به هر صورت به نظر می رسد که حالا انریکه بیش از هر زمان دیگری در لبه پرتگاه قرار دارد و اخراجش از تیم ملی اسپانیا دور از انتظار نیست.

4125