احتمال غیبت سرخیو راموس در یورو 2020

احتمال غیبت سرخیو راموس در یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا از احتمال غیبت سرخیو راموس کاپیتان لاروخا و رئال مادرید در یورو 2020 گفت. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش آیمریک لاپورته مدافع فرانسوی منچسترسیتی، جواز حضور در تیم ملی اسپانیا را از فیفا گرفت و بدین ترتیب، این مدافع نیز می‌تواند در یورو 2020 برای اسپانیا به میدان برود و به نظر می‌رسد که لاپورته نقش اساسی در قلب خط دفاعی اسپانیا ایفا کند. 

به نقل از مارکا، پیش از رسمی شدن خبر لاپورته، به نظر می‌رسید که لوئیز انریکه از سرخیو راموس، پائو تورس، اینیگو مارتینز و اریک گارسیا به عنوان 4 دفاع وسط خود در یورو 2020 استفاده کند. اما حالا با وجود مصدومیت‌های متعدد راموس در این فصل و همچنین اضافه شدن لاپورته، شانس حضور کاپیتان تیم ملی در یورو 2020 کاهش یافته است. انریکه در این باره به Movistar گفت: "من بازیکنانی را با خود به یورو می‌برم که از از نظر جسمانی و ذهنی، در آمادگی کامل باشند."

سرخیو راموس در سال 2021 فقط بار برای لوس بلانکوس به میدان رفته است. با توجه به عملکرد خوب پائو تورس، اینیگو مارتینز، اریک گارسیا و آیمریک لاپورته در تیم‌های باشگاهی‌شان، باید دید که آیا انریکه با 5 دفاع وسط به یورو 202 خواهد رفت یا خیر. 

فهرست بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای یورو 2020، پنج شنبه هفته بعد در تاریخ بیستم ماه می، منتشر خواهد شد. 

4416