درباره لیست جدید اسپانیا؛ تیم ملی اسپانیا یا تیم ملی لاماسیا؟

درباره لیست جدید اسپانیا؛ تیم ملی اسپانیا یا تیم ملی لاماسیا؟

خبرگزاری فوتبالی – درلیست تیم زیر ۲۱ سال و تیم اصلی اسپانیا نام بازیکنان زیادی به چشم می‌خورد که سابقه حضور در لاماسیا را دارند.

به گزارش فوتبالی، لیست جدید تیم ملی اسپانیا روز پنجشنبه توسط لوئیز انریکه اعلام شد. در این لیست نکاتی چون عدم حضور پیکه و دعوت از چهره های چون آنسو فاتی و آداما ترائوره به چشم می‌خورد. لیست تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا هم اعلام شد که شاید نام بازیکنان دعوت شده برای فوتبالدوستان آشنا نباشد اما نکته اینجاست در هر دو لیست در مجموع ۱۱ بازیکن از لاماسیا حضور دارند.

اریک گارسیا بازیکن ۱۹ ساله فعلی منچستر سیتی در لاماسیا پرورش یافته، دنی اولمو که سابقه حضور در لاماسیا را دارد، ایناکی پنا دروازه‌بان تیم زیر ۲۱ که هنوز هم در بارسلونا حضور دارد اما به تیم اصلی راه نیافته، جوزپ مارتینز که پیشتر در لاماسیا حضور داشته و مارک کوکورلا که سابقه بازی برای تیم اصلی بارسلونا را دارد اما حالا از بارسا جدا شده افرادی هستند که کمتر کسی سابقه لاماسیایی آن‌ها را می‌داند. تیاگو آلکانتارا، آداما ترائوره، کارلس آلنیا هم مشهورترین افرادی هستند که به تیم ملی دعوت شده‌اند و سابقه بازی در بارسلونا را دارند اما حالا در بارسا حضور ندارند.

از سوی دیگر هم ۳ بازیکن به نام‌های سرخیو بوسکتس، ریکی پویگ و آنسو فاتی هم که به تیم ملی دعوت شده‌اند هم‌‌اکنون بازیکن بارسلونا هستند و سابقه حضور در لاماسیا را دارند تا به این ترتیب تیم ملی اسپانیا  پر از دست پرورده‌های لاماسیا باشد.

1101