نامه خداحافظی کریستیانو رونالدو با یوونتوس

نامه خداحافظی کریستیانو رونالدو با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی با انتشار پستی در صفحات خود در شبکه‌های مجازی، با باشگاه یوونتوس و هواداران این تیم وداع کرد. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش رسما اعلام شد که کریستیانو رونالدو با مبلغ 25 میلیون از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست تا برای بار دوم در الدترافورد توپ بزند. پیش از این در سال 2003 نیز سرالکس فرگوسن با مبلغ 25 میلیون یورو رونالدو را از اسپورتینگ لیسبون خریداری کرد و او توانست در الدترافورد طوری بدرخشد که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان مطرح شد. 

در چند روز اخیر مشخص شده بود که رونالدو به هیچ وجه قصد ماندن در تورین و آلیانز استادیوم را ندارد و رسانه‌ها خبر از پیوستن رونالدو به منچسترسیتی داده بودند، اما در نهایت این ستاره پرتغالی به تیم سابقش در انگلیس بازگشت. 

رونالدو با انتشار پستی در صفحات مجازی با یوونتوس و هوادارانش خداحافظی کرد. او در این باره نوشت: "امروز از این باشگاه فوق العاده که بزرگ‌ترین باشگاه در ایتالیا و یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیاست، جدا می‌شوم. من روح و قلبم را به یوونتوس دادم و همیشه شهر تورین را دوست خواهم داشت. هواداران تیفوسی بیانکونری همیشه به من احترام گذاشته‌اند و من سعی کردم با جنگیدنم در هر بازی و در هر فصل، به محبت‌های آن‌ها جواب بدهم. در آخر همگی به عقب نگاه می‌کنیم تا متوجه شویم چه چیزهای بزرگی به دست آوردیم. البته به همه چیز که می‌خواستیم، نرسیدیم، اما داستان زیبایی را در کنار هم دیگر نوشتیم. همیشه می‌خواهم جزوی از شما باشم. شما جزوی از تاریخ زندگی من هستید و من حس می‌کنم بخشی از تاریخ شما هستم. ایتالیا، یووه، تورین و تیفوسی‌های بیانکونری همیشه در قلب من خواهید بود."

4416