تاثیر منفی کریستیانو رونالدو روی یوونتوس

تاثیر منفی کریستیانو رونالدو روی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی یوونتوس می‌گوید که بازیکنان این تیم، زیاد از حد روی کریستیانو رونالدو حساب باز می‌کردند. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو افتخارات زیادی در یوونتوس کسب کرد. او موفق شد در دوران حضورش در تورین، 2 قهرمانی سری، یک کوپا ایتالیا و یک سوپر کاپ به دست آورد. او همچنین در 134 بازی با پیراهن بیانکونری، توانست 101 گل به ثمر برساند. رونالدو در تابستان اخیر با مبلغ 20 میلیون پوند به منچستریونایتد پیوست. 

به نقل از مارکا، بونوچی اذعان کرد که حضور رونالدو باعث می‌شد تا برخی از بازیکنان همیشه به او تکیه کنند. او در این باره به The Athletic گفت: "این یک مشکل بود. ایده این که حضور یک بازیکن باکیفیت، پیروزی یوونتوس را تضمین می‌کند، یک مشکل بود. رونالدو تاثیر بزرگی روی ما گذاشت. حضور او در تمرینات به ما انرژی مضاعفی می‌داد، اما بعضی اوقات بازیکنان فکر می‌کردند که حضور رونالدو در بازی‌ها، برای پیروزی کافی است. در ادامه یووه کم کم فروپاشید. دیگر آن حس فداکاری، فروتنی و بودن برای دیگر هم تیمی‌ها را در چند سال اخیر نمی‌دیدید. فکر می‌کنم که همه متوجه این موضوع شده باشند. در آخر توانستیم در رده چهارم کار را به اتمام برسانیم و قهرمان کوپا ایتالیا شویم، زیرا تبدیل به یک تیم شدیم."

4416