کریستیانو رونالدو پس از 72 روز به تمرین یوونتوس برگشت

کریستیانو رونالدو پس از 72 روز به تمرین یوونتوس برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی امروز  و پس از 72 روز گذشت از آخرین بازی خود در یووه به تمرین تیم تورینی برگشت. او در دو هفته اخیر قرنطینه اجباری را در خانه خود سپری کرد و بالاخره امروز به زمین تمرین یوونتوس برگشت.

به گزارش فونبالی، کریستیانو رونالدو صبح امروز به زمین تمرین یوونتوس رفت و در آن جا تست کرونا را داد تا به تمرین مائوریزیو ساری سرمربی ایتالیایی یوونتوس ملحق شود و پس از دو ماه و نیم هم تیمی های خود را دوباره ببیند.

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی مقابل اینتر برای سپری کردن قرنطینه به زادگاهش مادیرا رفت و در آن جا تمرینات انفرادی را در کنار اعضای خانواده خود سپری کرد تا آمادگی بدنی خود را حفظ کند.رونالدو دو هفته پیش به تورین برگشت و بعد از آن بر اساس قوانین دولت ایتالیا دو هفته قرنطینه اجباری را در منزلش سپری کرد تا بالاخره بتواند به تمرینات تیم تورینی ملحق شود.

یوونتوس امیدوار است که با شروع دوباره لیگ ایتالیا بتواند قهرمانی دیگری را کسب کند و کریستیانو نیز می خواهد برای دومین سال پیاپی فاتح اسکودتو شود. او البته برای آقای گلی لیگ نیز رقابت داغی با ایموبیله خواهد داشت و کار آسانی از این حیث پیش رویش نیست.