کریستیانو رونالدو در یوونتوس تنها و ناامید است

کریستیانو رونالدو در یوونتوس تنها و ناامید است

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو و یوونتوس فصل خوبی را سپری نمی‌کنند. 

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی بیانکونری در 29 بازی در سری آ ایتالیا، 25 گل به ثمر رسانده و همچنین در 6 دیدار لیگ قهرمانان اروپا، 4 گل زده، اما بانوی پیر در هر دو تورنمنت ناکام مانده است. 

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلا اسپورت در گزارشی مدعی شده است که این اواخر، رفتار برنده پنج توپ طلا نسبت به روزهای اولش در تورین، خیلی تغییر کرده است. گاتزتا عنوان کرده است که او همانند گذشته، دیگر هم‌تیمی‌هایش را در زمین به سمت پیروزی تشویق نمی‌کند و به نظر نمی‌رسد که از بازی‌اش در زمین لذت می‌برد. گاتزتا در این باره نوشت: "او مضطرب و تند خو شده و از هم‌تیمی‌هایش فاصله گرفته است. به نظر می‌رسد او هم اکنون تسلیم شده و دیگر مثل گذشته نمی‌جنگد. کریستیانو در دیدار مقابل فیورنتینا خیلی متفاوت از آن چه که می‌شناسیم، ظاهر شد و این نشانه خطرناکی است. رونالدو دیگر تلاشی برای پنهان کردن احساساتش نمی‌کند." 

با توجه به اتفاقات اخیر پیرامون ستاره سی و شش ساله سابق رئال مادرید و منچستریونایتد، به نظر می‌رسد که رفتن او از یوونتوس در تابستان، بعید به نظر نرسد!

"او خودش را در زمین از بقیه سوا می‌کند. شرایط طوری شده است که او به خروج از یوونتوس نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد. بعد از حذف بیانکونری از لیگ قهرمانان اروپا، همه چیز برای او و این باشگاه بدتر از قبل شده است."

4416