کریستیانو رونالدو: این قهرمانی تقدیم به همه هواداران یوونتوس!

کریستیانو رونالدو: این قهرمانی تقدیم به همه هواداران یوونتوس!

خبرگزاری فوتبالی – کریستیانو رونالدو در یک پیامم اینستاگرامی قهرمانی یوونتوس را به هواداران این تیم تقدیم کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم یوونتوس در چهارچوب مسابقات هفته سی و ششم سری آ به مصاف سمپدوریا رفت. این بازی با برتری ۲-۰ بیانکونری به پایان رسید تا یووه در فاصله ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌ها، نهمین قهرمانی پیاپی خود را به دست آورد.

یکی از مهم‌ترین عوامل قهرمانی یوونتوس در سری آی امسال، کریستیانو رونالدو و گلزنی‌های او بود که نسبت به فصل گذشته تغییر زیادی داشت. رونالدو حالا در مجموع ۳۵ گل در این فصل برای یوونتوس زده تا نقشی پررنگ در قهرمانی این تیم داشته باشد و به دنبال فتح لیگ قهرمان باشد. این بازیکن پرتغالی پس از پایان دیدار در پیامی، قهرمانی یوونتوس را به هواداران این تیم تبریک گفت و آن را به کسانی که در مدت شیوع کرونا آزار دیدند تقدیم کرد.

کریستیانو رونالدو پس از از پایان بازی و جشن قهرمانی در اینستاگرام خود نوشت:
« تمام! قهرمان ایتالیا شدیم. خوشحالم که برای دومین بار پیاپی قهرمان شدم و به تاریخ سازی‌ام در این باشگاه بزرگ ادامه می‌دهم. این عنوان به تمام هواداران یوونتوس تعلق دارد. مخصوصا کسانی که از ویروس رنج بردند و در این دوران که دنیا دگرگون شد، آزار دیدند.
برنده شدن آسان نیست. تشویق‌ها و رفتارهای شما، قدرتی بود که ما نیاز داشتیم تا به قهرمانی برسیم و با کمک آن تا انتهای جامی که به تمام ایتالیا تعلق دارد برویم. یک آغوش بزرگ تقدیم به شما»

1101