خشم کریستیانو رونالدو از شرایط بحرانی یوونتوس

خشم کریستیانو رونالدو از شرایط بحرانی یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه ایتالیایی توتواسپورت امروز در گزارشی در مورد حال و هوای کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس نوشته است:" رونالدو عصبانی است و می خواهد خشمش را خالی کند."

به گزارش فوتبالی، بازیکن پرتغالی نمایش خوبی مقابل هلاس ورونا داشت اما نتوانست جلوی شکست تیمش با نتیجه دو بر یک را بگیرد و به نظر می رسد که همچنان بانوی پیر حال و روز خوشی ندارد. این نشریه تورینی گزارش داده است که شماره هفت با هوادارانش خداحافظی نکرد (نمی خواست که به سمتشان برود و دست تکان بدهد) و حاضر نشد که در پایان بازی با هوادارانی که به سمتش می آمدند، عکس بگیرد تا خشمش را از این شرایط این گونه بروز بدهد. رونالدو بعد از بازی گفت :" نتیجه ای که می خواستیم را کسب نکردیم اما باید به تلاش ادامه بدهیم تا به اهدافمان برسیم."

رونالدو ده بازی پیاپی است که گلزنی می کند، در سه تا از این بازیها دبل کرده و در  دیگری هت تریک کرده است.  اما در این مدت یووه سه شکست و یک تساوی نصیبش شده و یازده امتیاز را  از دست داده است. شزنی سرمربی لهستانی یوونتوس خشم رونالدو را تائید کرد و گفت:" مثل همه ما عصبانی است چرا که خوب نیست که چنین بازیهایی را ببازیم."

یوونتوس با این شکست صدر جدول را به اینتر واگذار کرد هر چند که هر دو تیم در حال حاضر 54 امتیازی هستند. گلهای زده اینتر بیشتر از تیم یووه است و گلهای خورده آنها نیز کمتر است.