رای دادگاه یوونتوس و کریستیانو رونالدو به سود فوق ستاره پرتغالی!

رای دادگاه یوونتوس و کریستیانو رونالدو به سود فوق ستاره پرتغالی!

پایگاه خبری فوتبالی- کریستیانو رونالدو برنده دادگاه دعوی با باشگاه یوونتوس شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه اکیپ فرانسه کریستیانو رونالدو تا حدود زیادی برنده دعوی حقوقی بین او و یوونتوس در مورد حقوق معوقه خود مربوط به دوره کووید ۱۹ شد! به نظر می رسد باشگاه ایتالیایی باید ۱۰ میلیون یورو از ۱۹.۵ میلیون یورویی که مرد پرتغالی طلب کرده بود را به او بپردازد.

اختلاف بین کریستیانو رونالدو با باشگاه سابق او یعنی یوونتوس بر سر مبلغ ۱۹.۵ میلیون یورو دستمزد معوقه برگزار شد و به نظر رای به نفع ستاره پرتغالی خواهد بود. رونالدو در ماه ژوئن ۲۰۲۳ از باشگاه یوونتوس به دلیل عدم پرداخت دستمزد در زمان همه‌گیری ویروس کرونا به دادگاه شکایت کرده بود و در حالی که بررسی پرونده نزدیک به ۹ ماه به طول انجامید به نظر می رسد دادگاه در نهایت به سود فوق ستاره فوتبال جهان رای خواهد داد.

کریستانو رونالدو در سال ۲۰۱۸ و پس از جدایی از باشگاه رئال‌مادرید به جمع بازیکنان بانوی پیر فوتبال ایتالیا پیوست و موفق شد در ۱۳۴ حضور در پیراهن این تیم ریشه دار در تمامی رقابت‌ها ۱۰۱ گل ثبت کند و سپس به ورزشگاه اولدترافورد و تیم سابق خود یعنی منچستریونایتد بازگردد. او به باشگاه  ایتالیایی کمک کرد تا دو قهرمانی در سری آ و سوپرکاپ ایتالیا و یک قهرمانی کوپا ایتالیا را کسب کند.
۱۰۰۹