رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو در شب تلخ یوونتوس

رکورد تاریخی کریستیانو رونالدو در شب تلخ یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - یوونتوس با نتیجه دو بر یک مقابل لیون به پیروزی رسید اما این برد برای یووه بسیار تلخ بود چرا که آن ها از صعود به مرحله‌ی بعدیِ لیگ قهرمانان اروپا باز ماندند.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو موفق شد هر دو گل یوونتوس را مقابل لیون به ثمر برساند. این گل ها اگرچه برای یوونتوس کارساز نبودند اما رکوردی شخصی را برای فوق ستاره‌ی پرتغالی بر جا گذاشتند. کریستیانو اکنون با این دو گل به مجموع 37 گل در تمامی رقابت های فصل 2019/20 برای یوونتوس رسید. اکنون کریستیانو رونالدو با 37 گلِ زده بهترین گلزن کل تاریخ یوونتوس در یک فصل است. این رکورد پیش از این دستِ فلیچه بورل بود که 80 سال پیش موفق شده بود در یک فصل برای یوونتوس 36 گل به ثمر برساند.

اکنون کریستیانو رونالدو پس از 80 سال یک رکورد تاریخی را بدست آورد تا در تاریخِ بیانکونری برای مدت های طولانی جاودانه شود. از 37 گل کریستیانو رونالدو، 31 تای آن در سری آ، چهار تا از آن ها در لیگ قهرمانان اروپا و دوتای آن در جام حذفی ایتالیا به ثمر رسیده بود.

در هر صورت کریستیانو رونالدو برای دومین سال متوالی با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند اما او هر روز رکورد های شخصی بیشتری را به گنجینه‌ی خود اضافه می‌کند.

1470