واکنش خرید جدید پاری سن ژرمن به پیوستن مسی به این باشگاه

واکنش خرید جدید پاری سن ژرمن به پیوستن مسی به این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان ایتالیایی و تازه وارد پاری سن ژرمن از ورود لیونل مسی، ستاره آرژانتینی به این باشگاه هیجان زده است. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه لیونل مسی در یک کنفرانس خبری، خروج خود را از بارسلونا پس از بیست و یک فصل، اعلام کرد و همچنین ساعاتی پیش، باشگاه پاری سن ژرمن به صورت رسمی اعلام کرد که روز چهارشنبه در ساعت 13:30 به وقت تهران، کنفرانس خبری برگزار خواهد نمود و در آن مسی رسما به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن معرفی خواهد شد. ستاره سابق بارسلونا فصل آینده شماره سی را بر تن خواهد کرد.

به نقل از سایت گل، پاری سن ژرمن تابستان عجیبی را پشت سر گذاشت. آن‌ها موفق به جذب جورجینیو واینالدوم، سرخیو راموس، جیانلوئیجی دوناروما، اشرف حکیمی و لیونل مسی تنها با مبلغ شصت میلیون یورو شدند. 

دوناروما دروازه‌بان فصل گذشته میلان درباره حضور مسی در پاریس به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "از حضور لیونل مسی در پاری سن ژرمن بسیار بسیار خوشحالم. او بهترین بازیکن دنیاست، پس من کاری جز خوشحال بودن و شادی کردن نمی‌توانم انجام دهد. بازی کردن در کنار یکی بهترین بازیکنان تاریخ، واقعا افتخار بزرگی است. او در این فصل تفاوت‌ها را رقم خواهد زد."

4416