مانچینی: پاری سن ژرمن انتخاب خوبی برای دوناروما خواهد بود

مانچینی: پاری سن ژرمن انتخاب خوبی برای دوناروما خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا اطمینان داد که جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان آتزوری در صورت پیوستن به پاری سن ژرمن، می‌تواند پیشرفت کند و موفق شود. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد دوناروما با میلان در پایان ماه ژوئن به پایان می‌رسد و سران باشگاه میلان اعلام کردند که دیگر قرارداد این بازیکن تمدید نخواهد شد. دوناروما فوتبال خود را از آکادمی روسونری آغاز کرد و اولین بازی خود را برای این باشگاه در شانزده سالگی انجام داد. از آن موقع او به دروازه‌بان شماره یک میلان تبدیل شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، منابع معتبر مدعی هستند که دوناروما در حال مذاکره با پاری سن ژرمن است و در حین برگزاری یورو 2020، تست‌های پزشکی را انجام خواهد داد. گفته می‌شود که دوناروما قرارداد پنج ساله با تیم فرانسوی خواهد بست. روبرتو مانچینی سرمربی سابق تیم‌های اینتر و منچسترسیتی در این باره در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. مدتی است که با دوناروما در این باره صحبت نکرده‌ام. جیانلوئیجی گلر بسیار قابلی است. اگر قرار است به پاری سن ژرمن برود، انتخاب خوبی برایش خواهد بود. پاری سن ژرمن باشگاه بزرگی است."

دوناروما در سن 22 سالگی موفق به انجام 27 بازی ملی و 215 بازی باشگاهی شده است.

4416