سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن در حال مذاکره برای تمدید قرارداد

سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن در حال مذاکره برای تمدید قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی- جانلوییجی دوناروما، سنگربان ایتالیایی پاری سن ژرمن در حال مذاکره با این باشگاه است تا قراردادش را تمدید کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از بهترین گلرهای حال حاضر دنیا، جانلوییجی دوناروما است. او در پاری سن ژرمن و تیم ملی ایتالیا عملکرد خوبی داشته است. به جرئت می‌توان گفت او در رقابت‌های یورو 2024 بهترین بازیکن تیم ملی ایتالیا بود. شاید اگر دوناروما چنین عملکردی از خود به نمایش نمی‌گذاشت، لاجوردی پوشان نمی‌توانستند حتی از مرحله گروهی عبور کنند. او بارها با واکنش‌های نجات‌بخش خود مانع از گل خورد آتزوری شد، اما در دیدار برابر سوییس، با این‌که نمایش خوبی داشت، اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند و در نهایت تیم ملی ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی در مرحله یک هشتم نهایی از گردانه مسابقات کنار رفت.

حالا گفته می‌شود که این بازیکن در حال مذاکره با مدیران پاری سن ژرمن است تا قرارداد خود را با این باشگاه فرانسوی تمدید کند. او در تابستان سال 2021 و در حالی که کاپیتان آث میلان بود، به صورت رایگان از این تیم جدا شد و راهی پاری سن ژرمن شد.

لوییس کامپوس، یکی از مدیران پاری سن ژرمن اطلاع داد که مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن ادامه دارد. کامپوس در این خصوص گفت: "ما در حال مذاکره با جیجی دوناروما هستیم."

1428