پیشنهاد وسوسه انگیز پاری سن ژرمن به دوناروما

پیشنهاد وسوسه انگیز پاری سن ژرمن به دوناروما

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که پاری سن ژرمن بیشتر از همیشه خواهان جذب جیانلوئیجی دوناروما دروازه‌بان جوان آث میلان است. 

به گزارش فوتبالی، پس از جنگ و جدل‌های فراوان، جیانلوئیجی دوناروما قراردادش را با آث میلان تمدید نکرد و قرارداد فعلی او تا پایان ماه ژوئن اعتبار دارد. در چند فصل گذشته این گلر بیست و دو ساله وظیفه نگهبانی از دروازه روسونری را برعهده داشت و توانست به خوبی از این کار بر بیاید. در چند وقت گذشته اخباری مبنی بر علاقه یوونتوس به دوناروما به گوش می‌رسید، اما وویچک شزنی گلر لهستانی بیانکونری اعلام کرد که قصد خروج از این باشگاه را ندارد. 

پاری سن ژرمن یکی دیگر از باشگاه‌هایی است که به شدت به دنبال جذب دوناروماست. آن‌ها در چند فصل گذشته عملکرد او را زیر نظر گرفته‌اند. لئوناردو مدیر ورزشی حال حاضر پاری سن ژرمن سابقه کار در میلان را دارد و به خوبی با توانایی‌های این گلر ایتالیایی آشنا است. پاری سن ژرمن به تازگی قرارداد کیلور ناواس را تمدید کرده، اما به نظر نمی‌رسد که آن‌ها از خرید دوناروما عقب بکشند. گاتزتا دلو اسپورت مدعی است که پاریسی‌ها پیشنهاد حقوق سالیانه ده میلیون یورویی به دوناروما داده‌اند. مذاکرات در صبح روز دوشنبه پیگیری شده و پی اس جی امیدوار است که در چند روز آینده، این انتقال را نهایی کند. 

4416