رقابت عجیب دوناروما و ناواس در پاری‌سن‌ژرمن وارد مرحله جدیدی شد

رقابت عجیب دوناروما و ناواس در پاری‌سن‌ژرمن وارد مرحله جدیدی شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که رقابت میان دو دروازه‌بان ملی‌پوش و سرشناس ایتالیایی و کاستاریکایی پايتخت نشینان فرانسوی وارد فاز و مرحله‌ای جدید و عجیب و غریب شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های فرانسوی، رقابت بین جیانلوئیجی دوناروما و کیلور ناواس، دو دروازه‌بان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و تیم‌های ملی ایتالیا و کاستاریکا به سطح و مرحله‌ای متفاوت و در عین حال عجیب و غریبی رسیده است. شب گذشته و در جریان مسابقه دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های رئال‌ مادرید اسپانیا و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، جیانلوئیجی دوناروما بر اساس برنامه و فرمول استفاده چرخشی دروازه‌بانان که اکثر اوقات توسط مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی پاریسی‌ها اجرا می‌شود، درون دروازه تیمش قرار گرفت و کیلور ناواس پیش از آغاز مسابقه، به هم تیمی خود برای گرم کردن خودش کمک کرد.

میگوئل دیلینی، خبرنگار مشهور و سرشناس رسانه‌های اروپایی طی توئیتی که در توئیتر خود نوشته و منتشر کرد، مدعی شد که هنگام گرم کردن بازیکنان قبل از آغاز این مسابقه،‌ کیلور ناواس ضربات خود را به گوشه بالای دروازه می‌فرستاد و بعد از گلزنی مانند دیوید بکام، اسطوره انگلیسی‌ها که اتفاقا سابقه بازی برای هر دو باشگاه را هم دارد، شادی گل انجام می‌داد. این موضوع، همان نکته‌ای است که نگارنده از آن به عنوان جنگ روانی یاد کرده است.

بر طبق این گزارش، گفته شده که کیلور ناواس حتی در مسیر رسیدن به رختکن تیم نیز با اعضاء و بازیکنان رئالی‌های مادریدی هم‌صحبت و همکلام شده بوده تا حسابی بتواند رقیب ایتالیایی خود یعنی جیانلوئیجی دوناروما را برای قرار گرفتن درون دروازه پاریسی‌ها مورد آزار و اذیت قرار دهد.

باید منتظر ماند و دید که آیا در روزهای آینده و یا حتی بر سر مسابقات آتی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن باز هم اتفاقات و موارد مشابهی از این قبیل بین این دو دروازه‌بان ملی‌پوش باشگاه فرانسوی روی خواهد داد یا خیر و همچنین واکنش احتمالی مقامات باشگاه و کادر فنی خصوصا شخص مائوریسیو پوچتینو در مواجهه با این ماجرا به ویژه در صورت تکرار، چه خواهد بود.

9404