مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن مشکلی با جدایی دوناروما ندارد

مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن مشکلی با جدایی دوناروما ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که آینده جانلوئیجی دوناروما بار دیگر دست‌خوش تغییر و تحولات زیادی شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، این در حالی است که جانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایتالیا پس از پایان قراردادش با میلان، تابستان گذشته با قراردادی آزاد به تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه پیوست. دوناروما سال 2021 باشکوهی را پشت سر گذاشت؛ چندین جایزه انفرادی برای عملکرد خود با روسونری و تیم ملی ایتالیا دریافت کرد و یکی از ارکان اصلی قهرمانی ایتالیا در یورو بود.

یوونتوس فصل گذشته علاقه‌مند بود که دوناروما را به خدمت بگیرد تا این‌که در نهایت پاری‌سن‌ژرمن پیروز این رقابت شد آن هم عمدتاً به لطف گروه هیجان‌انگیز اعضای تیم و یک قرارداد بزرگ. با این حال، پاری‌سن‌ژرمن قبلاً یک دروازه‌بان عالی به اسم کیلور ناواس داشت. بنابراین، متعادل کردن زمان بازی بین دو دروازه‌بان فوق‌العاده به یک مبارزه تبدیل شد.

لئوناردو، مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با اسکای اسپورتس در مورد وضعیت فعلی دروازه‌بانی در این باشگاه صحبت کرده و تا حدودی در را به روی یوونتوس باز کرده است، زیرا مدیران بیانکونری به دنبال این بازیکن هستند. لئوناردو می‌گوید: "درست است که ما دروازه‌بان بزرگی مثل ناواس داشتیم ولی دوناروما در سن بیست و دو سالگی به یکی از قوی‌ترین دروازه‌بانان جهان تبدیل شد و به نظر من جذب او غیر ممکن بود ولی موفق به خرید او شدیم."

مدیر ورزشی پی‌اس‌جی در ادامه صحبت‌های خود گفت: "انتخابی انجام شد، ما سعی کردیم به هر دوی آن‌ها بازی بدهیم. این دو بازیکن همه چیز را می‌دانند و این وضعیت همیشه برای آن‌ها روشن بوده است. اگر راه‌حلی وجود داشته باشد که برای همه بهترین باشد، مشکلی در تصمیم‌گیری نخواهیم داشت. رابطه با آن‌ها بسیار روشن و مستقیم است. ما بهترین تصمیم را برای هر دو خواهیم گرفت."

9404