مانچینی: دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیاست

مانچینی: دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیا مدعی است که جیانلوئیجی دوناروما بهترین دروازه‌بان دنیاست. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب دو تیم ایتالیا و اسپانیا از چهارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان لاروخا موفق شد با برتری 2-1 مقابل آتزوری، به فینال صعود کند و انتقام یورو 2020 را بگیرد. این شکست باعث شد تا نوار 37 بازی بدون شکست مانچینی و یارانش پاره شود. در این دیدار هواداران ایتالیا در سن سیرو به شدت دوناروما را هو کردند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، مانچینی پس از پایان بازی گفت: "فکر نمی‌کنم که روش ما مشکل داشت. اسپانیا بیشتر به این تاکتیک عادت داشت و مالکیت توپ بیشتری در اختیار داشتند. نیمه اول می‌توانست 1-1 به پایان برسد، اما کارت قرمز بونوچی روی نیمه دوم تاثیر گذاشت. نیمه دوم شانس زیادی به اسپانیا ندادیم و حتی توانستیم اختلاف را کم کنیم و امیدوار بودیم که بتوانیم گل تساوی را به ثمر برسانیم." 

مانچینی سرمربی سابق تیم‌های منچسترسیتی و اینتر در ادامه درباره ضربات پنالتی در دیدار مقابل اسپانیا در یورو 2020 گفت: "هیچ کس از زدن پنالتی منصرف نشد و بازیکنانم خیلی شجاع بودند. بعد از 120 دقیقه تلاش و بازی کردن، پنالتی زدن در دیدار ششم یورو کار آسانی نیست، اما خوشبختانه ما دوناروما، بهترین دروازه‌بان جهان را در اختیار داشتیم."

4416