رونمایی لیونل مسی از توپ طلای هفتم در ورزشگاه پارک ده پرنس(عکس)

رونمایی لیونل مسی از توپ طلای هفتم در ورزشگاه پارک ده پرنس(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی که دوشنبه شب 8 آذر در تالار دوشاتله شهر پاریس فرانسه هفتمین توپ طلای خود را به دست آورد، اکنون چهارشنبه شب در ورزشگاه اختصاصی پاریسن ژرمن یعنی پارک ده پرنس در مقابل هواداران پی اس جی از آن رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، این اولین باری است که یک بازیکن از پاریسن ژرمن برنده توپ طلا می شود و بدین ترتیب این اتفاق برای باشگاه پی اس جی یک اتفاق بسیار خاص و مهم است. ناصر الخلیفی هم پس از آنکه مسی توپ طلا برده بود، روی این نکته که این توپ طلا اولین توپ طلای پی اس جی است، تاکید کرد.

اما این توپ طلا، هفتمین توپ طلای فوق ستاره آرژانتینی است. او قبلا 6 بار در بارسلونا برنده این جایزه ویژه شده است و اکنون که در پی اس جی حضور دارد هم این جایزه را برد. البته عملکرد مسی در این چند ماهی که در پاریسن ژرمن حضور داشته چندان جالب نبوده است. مسی در تابستان گذشته با اتمام قرارداد خود با بارسلونا راهی پاریسن ژرمن شد.

جیانلوئجی دوناروما هم که در مراسم فرانس فوتبال به عنوان بهترین دروازه بان سال 2021 برگزیده شد، جایزه لو یاشین را به همراه خود به ورزشگاه پارک ده پرنس آورد و در مقابل هواداران پی اس جی در کنار مسی از آن رونمایی کرد.

1470