اولین عکس از دوناروما در لباس پاریسن ژرمن؛ چه شماره‌ای می‌پوشد؟

اولین عکس از دوناروما در لباس پاریسن ژرمن؛ چه شماره‌ای می‌پوشد؟

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی باشگاه میلان به تازگی به پاریسن ژرمن پیوسته است و اکنون قرار است یک دوره ای طولانی در این باشگاه بماند چرا که قرارداد اولیه او بسیار طولانی مدت بوده است.

به گزارش فوتبالی، جیانلوئیجی دوناروما که در رقابت های یورو 2020 به عنوان بهترین بازیکن این تورنمنت شناخته شد، اکنون راهی پاریسن ژرمن شده است تا ادامه روند فوتبال و مسیر رشد خود را در این باشگاه ادامه دهد. پی اس جی در این تابستان به خوبی خود را تقویت کرده است و پس از اشرف حکیمی و راموس به سراغ دوناروما رفته است.

دوناروما قراردادی 5 ساله با باشگاه پاری سن ژرمن بسته است و بدین ترتیب این قرارداد تا سال 2026 معتبر خواهد بود و پس از آن پی اس جی دوباره می تواند آن را تمدید کند.

اما اولین تصویری که از دوناروما در لباس پاری سن ژرمن منتشر شده است، نشان می دهد که این دروازه بان ایتالیایی قرار است که پیراهن شماره 50 این باشگاه فرانسوی را بر تن کند و علت آن هم این است که پیراهن شماره 1 بر تن کیلور ناواس است و هنوز تصمیمی مبنی بر انتقال پیراهن شماره 1 به دوناروما گرفته نشده است و باید دید که تصمیم سرمربی این تیم برای بازی دادن به دروازه بان هایش چگونه خواهد بود.

1470