پپ گواردیولا تائید کرد: ستاره منچسترسیتی درخواست خروج داده است

پپ گواردیولا تائید کرد: ستاره منچسترسیتی درخواست خروج داده است

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تائید کرد که برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی درخواست خروج از این باشگاه را داده و می‌خواهد این باشگاه را ترک کند. 

به گزارش فوتبالی، برناردو سیلوا در تابستان سال 2017 از موناکو به منچسترسیتی پیوست و البته با توجه به این که به صورت چرخشی به بازی گرفته می‌شد، اما دوران موفقی را سپری کرد. این وینگر بیست و شش ساله در دویست و یک بازی برای سیتی به میدان رفته و موفق به ثبت آمار سی و پنج گل و چهل و چهار پاس گل شده است. به هر حال گفته می‌شود که چرخشی بازی کردن، دلیل جدایی سیلوا از سیتی خواهد بود. بارسلونا یکی از علاقه‌مندان به جذب این ستاره پرتغالی است. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ گفت: "او بازیکن ماست. البته نه تنها برناردو، بلکه دو، سه الی چهار بازیکن می‌خواهند از این باشگاه بروند، اما فعلا با ما قرارداد دارند. در صورتی که پیشنهاد مناسبی دریافت کنیم، با ایجنت‌های این بازیکنان به اشتراک خواهیم گذاشت و در نهایت بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. در غیر این صورت، آن‌ها به سخت تمرین کردن خود ادامه می‌دهند و در این باشگاه خواهند ماند و من تصمیم خواهم گرفت که آیا به آن‌ها نیازی است یا خیر."

4416