هدیه ویژه‌ای که هری کین به اریکسن اهدا خواهد کرد

هدیه ویژه‌ای که هری کین به اریکسن اهدا خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین فردا پیراهن امضا شده تیم ملی انگلیس با اسم و شماره کریستین اریکسن را به این  بازیکن دانمارکی هدیه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، هری کین قرار است که این یادگاری را پیش از بازی به دست سیمون کیائر کاپیتان تیم ملی دانمارک برساند. اریکسن 29 ساله در حین اولین بازی دانمارک در مقابل فنلاند در یورو 2020 به علت بیماری قلبی از زمین خارج شد و بعد از آن دیگر نتوانست بازی کند.

کین که زمانی با اریکسن در تاتنهام هم تیمی بوده در این باره صحبت کرد و گفت:" پس از اتفاقاتی که رخ داد با او صحبت کردم و برایش آرزوی سلامتی کردم. خیلی سریع جوابم را داد و گفت که حالش خوب است. این یک مشکل احساسی نه فقط برای او بلکه برای کل خانواده اش بود. مطمئنم که چهارشنبه تیم ملی کشورش را مقابل تیم ما تشویق خواهد کرد.می دانیم که این اتفاق باعث شد تا دانمارک به عنوان یک تیم متحد شود و آنها را سرحال نگه دارد اما حالا باید روی خودمان تمرکز کنیم."

تریپیر هم تیمی سابق دیگر اریکسن در تاتنهام نیز گفت:" سخت است که کلماتی را در این باره مورد استفاده قرار بدهم چرا که با کریستین بازی کردم و خیلی به او نزدیک بودم. مهمترین نکته این است که حالش بهتر شود. دانمارک؟ اگر کسی فکر می کند که بازی ساده ای خواهیم داشت سخت در اشتباه است."

4125