قابی از سه ستاره نسل جدید فوتبال انگلیس

قابی از سه ستاره نسل جدید فوتبال انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که ستاره های جدیدی در نسل جدید بازیکنان انگلیسی ظهور کرده است و این بازیکنان می توانند آینده فوتبال انگلیس را تضمین کنند.

به گزارش فوتبالی ، فیل فودن که در حال حاضر 23 سال سن دارد، در منچستر سیتی عملکرد بسیار خوبی دارد. در سال های پیش به او مسی انگلیسی می گفتند. فیل فودن تبدیل به یک عنصر ثابت در ترکیب تیم پپ گواردیولا شده است. این بازیکن در این فصل از رقابت ها در تمامی بازی ها 21 گل زده و 10 پاس گل داده است.

جود بلینگام دیگر ستاره انگلیسی نسل جدید دنیای فوتبال است. این بازیکن در حال حاضر بیست سال سن دارد. او در رئال مادرید ستاره اصلی این فصل بوده است. بلینگام در تابستان قبلی از بروسیا دورتموند راهی رئال مادرید شد و عملکرد بسیار خوبی در تیم کارلو آنچلوتی داشته است. جود بلینگام در حال حاضر در این فصل 20 گل زده و 10 پاس گل داده است.

کول پالمر دیگر ستاره نسل جدید فوتبال انگلیس است. این بازیکن چلسی در حال حاضر 21 سال سن دارد. او شب گذشته در بازی چلسی مقابل منچستریونایتد موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند. کول پالمر در این فصل تا اینجای کار 21 گل زده و 12 پاس گل داده است.

1471