واکنش سرمربی منچستریونایتد به عملکرد پدیده تیمش در فیفادی

واکنش سرمربی منچستریونایتد به عملکرد پدیده تیمش در فیفادی

پایگاه خبری فوتبالی- کوبی ماینو، پدیده این فصل منچستریونایتد در آخرین اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جذاب‌ترین استعدادهای این فصل فوتبال اروپا، کوبی ماینو، هافبک انگلیسی-غنایی منچستریونایتد بود. بازیکنی که در آکادمی باشگاه منچستریونایتد پرورش یافت، در نیم فصل دوم توانست توانایی‌های خودش را در ترکیب شیاطین سرخ به معرض نمایش بگذارد و تبدیل به یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیمش در چند هفته اخیر شد.

این هافبک جوان، پس از درخشش با پیراهن منچستریونایتد مورد توجه کادر فنی تیم ملی انگلیس هم قرار گرفت و در نتیجه در آخرین اردوی تیم ملی انگلیس برای دیدار مقابل برزیل و بلژیک دعوت شد. او در این دو بازی برای سه شیرها به میدان رفت و نمایش قابل قبولی هم ارائه داد. او با ادامه همین روند می‌تواند یکی از بازیکنان حاضر در لیست تیم ملی انگلیس برای جام ملت‌های اروپا باشد.

حالا اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد در خصوص عملکرد کوبی ماینو در ترکیب تیم ملی انگلیس گفت: «من فکر می‌کنم که عملکرد او در تیم ملی انگلیس خیلی خوب بود، من از عملکرد خوب او تعجب نکردم، من می‌دانم که او چه توانایی هایی دارد، او می تواند خیلی سریع خود را با شرایط سازگار کند. عملکرد او برای من خیلی طبیعی به نظر رسید و همه ما برای او بسیار خوشحالیم.»

او در ادامه گفت: «او تا اینجای کار خیلی خوب از عهده مسئولیتش برآمده و اگر ببینیم از خط قرمزی عبور کرده، من به عنوان مربی از آن جلوگیری می‌کنم. اما تا اینجای کار مجبور نشدم همچین کاری انجام دهد چرا که او فقط می‌خواهد فوتبال بازی کند.»

1428