آقای گل رئال مادرید، انگلیس را نجات داد

آقای گل رئال مادرید، انگلیس را نجات داد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس با نتیجه دو بر دو مقابل بلژیک به تساوی رسید. 

به گزارش فوتبالی، وقفه بازیهای ملی فروردین برای ساوتگیت و تیمش دشوار بود. در حقیقت آنها در مقابل برزیل در ومبلی شکست تلخی را تجربه کرده بودند و به هیچ وجه نمی خواستند مقابل بلژیک شکست بخورند.

یوری تیلمانس هافبک استون ویلا در دقیقه یازدهم بازی گل اول را وارد دروازه انگلیس کرد. ایوان تونی مهاجم برنتفورد بازی را به تساوی کشاند. تیلمانس در ادامه شب درخشان خود توانست گل دوم را هم بزند تا انگلیسی ها دچار استرس شوند.

ساوتگیت به هیچ وجه نمی خواست در دومین بازی متوالی شکست بخورد چرا که می دانست که در این صورت فشارهای سنگینی را توسط رسانه های انگلیسی تجربه خواهد کرد. در حالی که بازی رو به اتمام بود، در آخرین ثانیه های وقت اضافه جود بلینگام در نقش ناجی ظاهر شد.

جود در این فصل بارها برای رئال مادرید در لحظات پایانی گلزنی کرده و این بار از توپ سرگردان در محوطه جریمه بلژیک استفاده کرد و با ضربه ای دقیق، دروازه بلژیک را باز کرد. بدین ترتیب انگلیس توانست با خیالی راحت از این بازی خارج شود چرا که مسابقه با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

در هر صورت انگلیسی ها امیدوارند که برای یورو نتایج بهتری کسب کنند هر چند که تساوی در مقابل تیم قدرتمندی نظیر بلژیک، نتیجه بدی محسوب نمی شود.

خلاصه بازی انگلیس 2-2 بلژیک

4125