عکس؛ جود بلینگام و در آغوش کشیدن استعداد جدید رئال مادرید

عکس؛ جود بلینگام و در آغوش کشیدن استعداد جدید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، در یک بازی دوستانه تیم ملی انگلیس و تیم ملی برزیل به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی برزیل موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی اندریک تک گل برزیلی ها را به ثمر رساند. این بازیکن هفده ساله روی ری باند ضربه وینیسیوس جونیور موفق شد دروازه تیم ملی انگلیس را باز کند.

اندریک در حال حاضر بازیکن تیم پالمیراس است اما او در فصل آینده در رئال مادرید حضور خواهد داشت و در تابستان قرار است که به جمع مادریدی ها اضافه شود. این بازیکن استعداد جدید رئال مادرید است. جود بلینگام دیگر ستاره رئال مادرید هم در بازی شب گذشته حضور داشت.

بلینگام پس از به پایان رسیدن بازی به سراغ اندریک رفت و او را در آغوش کشید و به این ترتیب بابت درخششی که اندریک داشته به او تبریک گفت. مشخص است که جود بلینگام از همین حالا ارتباط خوبی را با اندریک شروع کرده است و باید دید که وقتی که این بازیکن برزیلی به رئال مادرید اضافه شود اوضاع میان آن ها به چه شکل پیش می رود. رئال مادرید همین حالا هم در خط حمله اش ستاره هایی برزیلی مثل وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس را دارد.

1471