عکس نوشت؛ جود بلینگام، زیدان جدید رئال مادرید

عکس نوشت؛ جود بلینگام، زیدان جدید رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان بین سال های 2001 تا 2006 بازیکن رئال مادرید بود و پس از آن بازنشسته شد و به دوران حرفه ای پر افتخار خود خاتمه داد.

به گزارش فوتبالی ، زین الدین زیدان در رئال مادرید پیراهن شماره پنج را بر تن می کرد و با این پیراهن درخشش های ویژه ای در رئال مادرید داشت. او یک گل ویژه در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2002 مقابل بایرلورکوزن به ثمر رساند که هرگز از یاد و خاطر هواداران رئال مادرید حذف نمی شود.

پس از زیدان بازیکنانی مثل نوری شاهین، فابیو کوئنترائو و رافائل واران پیراهن شماره پنج رئال مادرید را بر تن کردند اما هیچکدام از آن ها نتوانستند افتخارت زیدان و درخشش او در رئال مادرید را تکرار کنند.

رئال مادرید در تابستان گذشته جود بلینگام را از بروسیا دورتموند به خدمت گرفت. این بازیکن بیست ساله در شروع کار خود در رئال مادرید درخشش ویژه ای داشته است. او تاکنون موفق شده است 10 گل در لالیگا به ثمر برساند و آقای گل این بازی ها باشد.

شاید بلینگام همان بازیکنی است که قرار است دوباره درخشش های زیدان در رئال مادرید را تکرار کند و اولین شماره پنج رئال مادرید باشد که پس از زیدان می تواند تبدیل به ستاره مادریدی ها شود.

1470