رسمی؛ جود بلینگام به رئال مادرید پیوست

رسمی؛ جود بلینگام به رئال مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که انتقال جود بلینگهام به رئال مادرید دیگر رسمی شده است چرا که باشگاه دورتموند با انتشار بیانیه ای این انتقال را تایید کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هنوز باشگاه رئال مادرید به طور رسمی بیانیه ای برای انتقال جود بلینگام منتشر نکرده است اما باشگاه دورتموند این انتقال را به طور رسمی تایید کرده است. از سوی دیگر فابریزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال هم رسمی شدن جذب بلینگام توسط رئال مادرید را تایید کرده است.

قرارداد جود بلینگهام تا رئال مادرید تا سال 2029 اعتبار خواهد داشت. ستاره انگلیسی در آستانه بیست سالگی وارد رئال مادرید شده است و مادریدی ها برای بلند مدت روی او حساب باز کرده اند. رئال مادرید برای خرید این بازیکن 103 میلیون یورو به طور مستقیم پرداخت کرده اند که البته بند های دیگری هم در قرارداد بلینگهام وجود دارد که باعث می شود رئال مادرید در آینده تا 30 میلیون دیگر هم به خاطر این بازیکن به بروسیا دورتموند بدهد.

در هر صورت به نظر می رسد که بلینگهام قرار است بازیکنی برای ساختن آینده خط هافبک رئال مادرید باشد و جانشنین بازیکنی مثل لوکا مودریچ و تونی کروس شود.

1470