پیشنهاد دوباره سرمربی انگلیس به ستاره آرسنال برای بازگشت به تیم ملی

پیشنهاد دوباره سرمربی انگلیس به ستاره آرسنال برای بازگشت به تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی – گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، اصرار دارد که درها برای بازگشت بن وایت به ترکیب تیم ملی انگلیس پیش از رقابت‌های یورو 2024، باز است.

به گزارش فوتبالی، بن وایت از حضور در جمع ملی پوشان انگلیس برای بازی‌های دوستانه مقابل برزیل و بلژیک امتناع کرد و به اطلاع سه شیرها رساند که فعلا علاقه ای به دعوت شدن به تیم ملی ندارد. غیبت او با توجه به مصدومیت، کیرن تریپیر، ریس جیمز، لوک شاو، مارک گوئهی و ترنت الکساندر آرنولد، به مشکلات ساوتگیت در فاز دفاعی اضافه کرده است. کایل واکر و جان استونز نیز در طول بازی‌های دوستانه اخیر، مصدوم شدند. با این وجود ساوت گیت احتمال حضور وایت در رقابت‌های یورو 2024 را رد نکرد و این موضوع را مشخص کرد که در صورت میل ستاره آرسنال، درها برای بازگشت او بازخواهند بود.

ساوت گیت در مصاحبه با خبرنگاران در اینباره گفت:" این مسئله واقعا به بن مربوط است. همانطور که گفتم، درها باز هستند. قطعا شرایط دشواری است وقتی که او تمام بازی‌های انتخابی را از دست داده است و بازیکنانی وجود دارند که در تمام مسیر حضور داشته اند اما ما هیچ اطمینانی از اینکه چه بازیکنی در آن منطقه از زمین حضور خواهد داشت، نداریم. ما 4 بازیکن را به دلیل مصدومیت در این رقابت‌ها از دست داده ایم. در نتیجه همانطور که گفتم، از نظر من، درها باز هستند. من هیچگونه مشکلی ندارم."

2102