پدیده خط هافبک منچستریونایتد آماده حضور در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس

پدیده خط هافبک منچستریونایتد آماده حضور در ترکیب ثابت تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- کوبی ماینو ستاره جوان خط هافبک منچستریونایتد در این فصل آماده می‌شود تا در بازی امشب تیم ملی انگلیس مقابل بلژیک برای اولین بار از ابتدا در ترکیب سه شیرها قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، کوبی ماینو ۱۸ ساله که اولین بازی ملی خود را شنبه شب مقابل برزیل به عنوان یار تعویضی انجام داد امشب آماده می‌شود تا در استادیوم ومبلی اینبار از ابتدا برای سه شیرها به میدان برود. همچنین همانند بازی با برزیل قرار است بن چیلول در پست دفاع چپ بازی کند.

در فیفادی این ماه، کوبی ماینو در ابتدا قرار بود در تیم ملی زیر ۲۱ سال دعوت شود اما با عملکرد درخشان در بازی‌های اخیر خود در منچستریونایتد توانست اعتماد ساوتگیت را بدست آورد و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود.

آلن اسمیت پیشکسوت فوتبال انگلیس باور دارد که ماینو می‌تواند با عملکرد خود در ترکیب اصلی سه شیرها در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشد.

او همچنین در مورد اولین بازی ماینو گفته است: "هنگامی که ماینو شنبه شب به زمین آمد، می‌توانید توانایی او از به بازی گرفتن مدافعان کناری را ببینید که او خلق و خوی این کار را داشت."

در مورد دیگر گزینه‌های هافبک تیم ملی، جردن هندرسون روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و اکنون در لیگ هلند بازی می‌کند، به نظر نمی‌رسد کالوین فیلیپس در این بازی حضور داشته باشد.

انگلیس و بلژیک در دیداری دوستانه، امشب ساعت ۲۳:۱۵ در استادیوم ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

۱۴۲۸