درخواست هوادارن از گرت ساوتگیت برای دعوت کوبی ماینو به تیم ملی انگلیس

درخواست هوادارن از گرت ساوتگیت برای دعوت کوبی ماینو به تیم ملی انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- هواداران فوتبال انگلیس، از گرت ساوتگیت خواستند تا کوبی ماینو، هافبک جوان باشگاه منچستریونایتد را به تیم ملی انگلیس دعوت کند.

 به گزارش فوتبالی ، این جوان ۱۸ ساله ترکیب شیاطین سرخ به سرعت به یکی از مهم ترین بازیکنان اریک تن هاگ از دسامبر تبدیل شده است. او هر یک از ۹ بازی آخر منچستریونایتد را در لیگ برتر آغاز کرده است و بعد از ظهر یکشنبه در جریان پیروزی ۲-۱ آنها مقابل لوتون تاون دوباره علاقه مندان فوتبال انگلیس را تحت تأثیر قرار داد. ماینو از اولین بازی خود در سال گذشته تنها ۱۷ بازی برای تیم اصلی منچستریونایتد انجام داده و دو گل به ثمر رسانده که یکی از آنها گل پیروزی دیرهنگام مقابل ولورهمپتون بود.

اما برخی از هوادارن هم اکنون بر این باور هستند که او آماده است تا برای بازی های ملی ماه آینده برابر برزیل و بلژیک به تیم ملی انگلیس دعوت شود. با حواشی پیرامون کالوین فیلیپس، که شنبه در ترکیب وستهام از زمین مسابقه اخراج شد، و عدم آمادگی جردن هندرسون، که در تلاش است در آژاکس ثابت شود، امید ماینو زیاد خواهد بود.

منچستریونایتد در حال حاضر پیشنهاد تمدید قرارداد با افزایش دستمزد را برای کوبی ماینو آماده کرده است. مذاکرات اولیه با اطرافیان بازیکن برای پیشبرد مذاکرات بر سر یک توافق جدید انجام شده است. منچستریونایتد می‌خواهد او نقش مهمی در پروژه آینده باشگاه داشته باشد.


۱۰۰۹