سرمربی اسپانیا: اخراج؟ شوخی می‌کنید چون من به فکر تمدید قرارداد هستم

سرمربی اسپانیا: اخراج؟ شوخی می‌کنید چون من به فکر تمدید قرارداد هستم

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا به هیچ عنوان قصد جدایی ندارد. 

به گزارش فوتبالی، اسپانیا در یورو 2020 اصلا شروع خوبی نداشت و حالا در وضعیت نامناسبی برای صعود از گروه قرار دارد. آن‌ها در دو دیدار ابتدایی خود برابر سوئد و لهستان، مجموعا دو امتیاز کسب کردند و حالا برای راه یابی به دور حذفی، باید در مقابل اسلواکی به پیروزی برسند. 

به نقل از مارکا، رسانه و هواداران اسپانیایی، انریکه را به خاطر تصمیمات و تاکتیک‌های عجیب و غریبش مورد انتقاد قرار داده‌اند و خیلی‌ها منتظر خبر استعفای وی هستند. به نظر می‌رسد که انریکه برای دیدار روز چهارشنبه، چند تغییر اساسی در تیم اعمال کند، اما حتی در صورت ناکامی، او نیمکت لاروخا را رها نخواهد کرد.

سرمربی سابق بارسلونا که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را نیز دارد، در این باره گفت: "اخراج من؟ شوخی می‌کنید؟ من به فکر تمدید قرارداد هستم."

در تمرینات لاروخا دیده شده که انریکه ترکیبی بدون مارکوس یورنته و جوردی آلبا امتحان کرده و به احتمال فراوان، سرخیو بوسکتس مقابل اسلواکی از ابتدا به میدان خواهد رفت. 

"هر بیست و چهار بازیکن، قابلیت‌های فراوانی دارند و می‌توانند برای ما، برد و سه امتیاز را به ارمغان بیاورند. شاید تغییراتی انجام دهیم و شاید نه. به هر حال ما به خوبی آماده این نبرد حساس هستیم."

4416