پیراهن تیم ملی اسپانیا در رقابتهای یورو 2020

پیراهن تیم ملی اسپانیا در رقابتهای یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی- کمتر از شش ماه دیگر تا آغاز رقابتهای یورو2020 باقی است؛ تورنمنتی که از آن به عنوان یکی از عجیب ترین تورنمنتهای تاریخ فوتبال یاد می شود ودر 13 شهر مختلف اروپا دنبال خواهد شد و به عنوان مثال ورزشگاه خانگی اتلتیک بیلبائو ، یکی از میزبانهای این بازیها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، حالا ودر شرایطی که تب و تاب تماشای بازیهای یورو روز به روز درحال افزایش است، تدریجا جزئیات بیشتری هم درارتباط با این تورنمنت منتشر می شود. به عنوان مثال فوتی هدلاینز که متخصص انتشار اخباری درمورد لباسها و تجهیزات مسابقات فوتبال است، تصاویری از پیراهن تیم ملی اسپانیا برای رقابتهای یورو 2020 را منتشر کرده است

این درحالی است که ارتباط فدراسیون فوتبال اسپانیا با اسپانسرش، یعنی برند آدیداس در ماه های اخیر کمی تیره و تار شده؛ اما کمپانی آدیداس حالا پیراهنهای ماتادورها برای یورو 2020 را آماده کرده و از ماه مارس برای فروش قرار خواهد داد. این پیراهن، مثل پیراهنهای سنتی ماتادورها به رنگ قرمز است و جزئیات آن با رنگ زرد مشخص شده است. بنابرگفته مسئولان کمپانی آدیداس، برای طراحی پیراهن جدید تیم ملی اسپانیا، از طرح پیکسلی استفاده شده که از پرچم ملی این کشور الهام گرفته است. منظور از طرح پیکسلی استفاده از مربع های با تناژهای مختلف رنگ قرمز است که در آستین ها به رنگهای متفاوتی دیده می شوند.

سه راه زرد برروی شانه های پیراهن به چشم می خورد و مدل یقه طراحی شده برای این لباس الهام گرفته از لباس اسپانیا در دهه 1990 است و شورتهای ورزشی ماتادورها در یورو 2020 هم به رنگ آبی تیره خواهد بود.

6363

 پیراهن اسپانیا برای یورو 2020