توقف اسپانیا مقابل سوئد در گام اول؛ اولین بازی بدون گل یورو 2020

توقف اسپانیا مقابل سوئد در گام اول؛ اولین بازی بدون گل یورو 2020

پایگاه خبری فوتبالی - در ادامه بازی های یورو 2020، تیم ملی اسپانیا با هدایت لوئیس انریکه اولین بازی خود را مقابل سوئد برگزار کرد و این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، تا اینجای کار تمام بازی های برگزار شده در تورنمنت یورو 2020، گل داشته است و هیچ بازی بدون گلی نداشته ایم اما بازی اسپانیا مقابل سوئد این طلسم را شکست و برای اولین بار در یورو 2020 شاهد یک بازی بدون گل بودیم. در این بازی اسپانیا از نظر آمار و مالکیت توپ کاملا بر بازی سوار بود اما در امر گلزنی ناکام ماند.

در این بازی تیم ملی اسپانیا موقعیت های نسبتا خطرناکی هم خلق کرد اما با سد محکمی به نام اولسن در درون دروازه سوئد مواجه شد که بدون شک بهترین بازیکن میدان بود و سیو های طلایی او مانع از شکست تیم ملی سوئد در این بازی شد تا سوئد بتواند در شهر سویای اسپانیا، یک امتیاز از تیم ملی اسپانیا بگیرد و به ادامه رقابت ها و صعود از گروه، امیدوار باشد.

باید دید که تیم ملی اسپانیا در بازی های بعدی به چه شکل عمل خواهد کرد اما چیزی که واضح بود، این بود که اسپانیا در رسیدن به دروازه حریف و گشودن آن مشکل دارد، هر چقدر هم که مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد.

1470