تصاویر؛ واکسیناسیون تیم ملی اسپانیا توسط ارتش

تصاویر؛ واکسیناسیون تیم ملی اسپانیا توسط ارتش

پایگاه خبری فوتبالی - ارتش اسپانیا تصمیم گرفت که واکسیناسیون بازیکنان در اردوی تیم ملی اسپانیا را به سرانجام برساند.

به گزارش فوتبالی، نیروهای ارتش کشور اسپانیا صبح روز جمعه به محل اردوی این تیم رفتند و دو واکسن فایزر و جانسون اند جانسون را به بازیکنان تزریق کردند. مثبت شدن تست کرونای سرجیو بوسکتس باعث شد تا وزارت بهداشت اسپانیا دستور اضطراری واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی اسپانیا را صادر کند. بدین ترتیب بازیکنان تیم ملی اسپانیا امروز دوز اول واکسن را تزریق کردند.

در سه روز اخیر نتیجه تست کرونای بازیکنان تیم ملی اسپانیا منفی بوده و حتی دیگو یورنته که نتیجه یکی از تست هایش مثبت شده بود، در سه تست اخیر با منفی شدن نتیجه تست می تواند بخشی از تیم باشد. بدین ترتیب تیم ملی اسپانیا با وجود شوک اولیه و مثبت شدن تست بوسکتس حالا می تواند با آرامش به مسابقات یورو برود.

واکسیناسیون اعضای تیم ملی اسپانیا با مخالفت هایی همراه شده بود چرا که برخی معتقد بودند که شهروندان دیگری لیاقت بیشتری برای واکسیناسیون دارند اما در نهایت هر طور که بود، این اقدام صورت گرفت تا لوئیز انریکه بدون استرس و نگرانی نسبت به کرونا آماده مسابقات یورو شود. تیم ملی اسپانیا در مرحله نوسازی و جوان سازی ترکیبش امیدوار است که بتواند پس از 9 سال دوباره قهرمان اروپا شود.

4125