ستاره منچسترسیتی در یورو 2020 پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن خواهد کرد

ستاره منچسترسیتی در یورو 2020 پیراهن تیم ملی اسپانیا را بر تن خواهد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آیمریک لاپورته مدافع فرانسوی الاصل منچسترسیتی می‌تواند در تورنمنت تابستانی یورو 2020 برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، در آغاز هفته لاپورته درخواست خود را برای گرفتن تابعیت اسپانیا به فیفا ارسال شد و درخواست مدافع سیتی توسط 'کمیته وضعیت بازیکنان' مورد قبول واقع شد. اگر بازیکنی تا قبل از سن 21 سالگی، کم‌تر از سه بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفته باشد و در جام جهانی یا تورنمنت‌های قاره‌ای شرکت نکرده باشد، می‌تواند برای بازی کردن در تیم ملی کشور دیگری، اقدام کند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، لاپورته پس از طرد شدن توسط دشام و فرانسه، حالا می‌خواهد برای تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 به میدان برود. این مدافع بیست و شش ساله در جنوب غربی کشور فرانسه به دنیا آمده و در چند بازی نیز برای رده‌های سنی جوانان خروس‌ها به میدان رفته است، اما هیچ وقت موفق نشده در تیم ملی بزرگسالان بازی کند. او در شهری در جنوب غربی فرانسه به دنیا آمد و در سال 2010 وارد آکادمی اتلتیک بیلبائو شد و پس از 8 سال توپ زدن در بیلبائو، در سال 2018 به منچسترسیتی پیوست. 

لاپورته بیش از پنجاه بار برای تیم ملی جوانان فرانسه به میدان رفته است، اما هیچ وقت نتوانست نظر دشام را جلب کند و برای تیم ملی فرانسه بازی کند. 

4416