کاپیتان جدید تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 چه کسی خواهد بود؟

کاپیتان جدید تیم ملی اسپانیا در یورو 2020 چه کسی خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو بوسکتس، هافبک باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به تازگی به بیماری کرونا مبتلا شده است و به همین علت اردوی تیم ملی اسپانیا را ترک کرده است.

به گزارش فوتبالی، لوئیز انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، برای رقابت های یورو 2020، سرخیو راموس کاپیتان باشگاه رئال مادرید و کاپیتان سال های اخیر تیم ملی اسپانیا را دعوت نکرد و بدین ترتیب سرخیو بوسکتس قرار بود که بازوبند کاپیتانی تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2020 را بر بازو ببندد اما با توجه به کرونا گرفتن او و خروج از اردوی تیم ملی اسپانیا و خط خوردنش از لیست لوئیز انریکه، اکنون تیم ملی اسپانیا شاهد یک کاپیتان جدید در رقابت های یورو 2020 خواهد بود.

در واقع اکنون جوردی آلبا قرار است که کاپیتان تیم ملی اسپانیا در رقابت های یورو 2020 باشد. این مدافع چپ که در حال حاضر در عضویت باشگاه بارسلوناست، آینده ای مبهم در این باشگاه دارد و احتمال جدایی او وجود دارد. اکنون او قرار است کاپیتان تیم ملی اسپانیا باشد چرا که از نظر سابقه از سایر بازیکنان حال حاضر تیم ملی اسپانیا سر تر است.

باید دید که آیا اسپانیا با کاپیتانی جوردی آلبا می تواند به قهرمانی برسد یا خیر، با توجه به اینکه مدعی های قدرتمند مثل فرانسه و پرتغال و در این تورنمنت حضور دارند.

1470