پدیده تیم ملی اسپانیا به دنبال ثبت یک رکورد ویژه مقابل سوئیس

پدیده تیم ملی اسپانیا به دنبال ثبت یک رکورد ویژه مقابل سوئیس

پایگاه خبری فوتبالی - فران تورس حال و روز خوبی دارد. این بازیکن اولین بازی ملی خود را در روز سوم سپتامبر 2020 مقابل آلمان در اشتوتگارت داشت و حالا ستاره تیم ملی کشورش در یورو است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن منچسترسیتی مقابل کرواسی گلزنی کرد تا برای دومین بازی پیاپی پس از اسلواکی گل بزند. او مجموعا هشت گل ملی و یک پاس گل در 15 بازی خود برای لاروخا داشته است. آمار او مشابه داوید ویا بهترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا در پانزده بازی ملی اولش است. فرناندو تورس در پانزده بازی اولش در اسپانیا فقط دو گل زد و رائول گونزالس نیز در این تعداد بازی فقط سه گل به ثمر رساند.

فران اگر در مقابل سوئیس گل بزند به اولین بازیکنی تبدیل می شود که در سه بازی پیاپی برای تیم لمی اسپانیا در یورو گل می زند.  او البته در همین یورو به جوان ترین بازیکنی تبدیل شد که در یک بازی یورو گل و پاس گل ثبت می کند. البته داوید ویا در جام جهانی 2010 تجربه گلزنی در چهار بازی پیاپی مقابل هندوراس، شیلی، پرتغال و پاراگوئه را دارد اما تا کنون هیچ بازیکنی در تاریخ اسپانیا در سه بازی پیاپی در یورو گل نزده است. فران در ترکیب تیم ملی اسپانیا و منچسترسیتی می درخشد و به نظر می رسد که آینده درخشانی پیش رویش خواهد بود.

4125