دی‌یونگ: قهرمانی لالیگا در دستان خودمان است

دی‌یونگ: قهرمانی لالیگا در دستان خودمان است

پایگاه خبری فوتبالی - فرنکی دی‌یونگ هافبک هلندی بارسلونا اذعان کرد که آن‌ها می‌توانند در صورت نلغزیدن، قهرمان لالیگا شوند. 

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 23:30 دو تیم رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ام لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. این اولین دیدار تاریخ ال کلاسیکوها خواهد بود که در ورزشگاه آلفردو دی‌استفانو برگزار می‌شود. 

به نقل از مارکا، هافبک سابق آژاکس در گفت و گویی با رسانه‌های آسیایی در خصوص دیدار حساس ال کلاسیکو گفت: "همیشه یک فشار اضافه، پیش از دیدارهای ال کلاسیکو وجود دارد. این دیدار با دیگر بازی‌ها، هیچ تفاوتی ندارد و می‌خواهیم در آن پیروز شویم. فکر می‌کنم که پیروزی در ال کلاسیکو برای ما بسیار حائز اهمیت است، زیرا ما را یک قدم به هدف‌مان نزدیک‌تر خواهد کرد. اگرچه معتقدم که این دیدار، تعیین کننده نخواهد بود. پیروزی در ال کلاسیکو به معنای قهرمانی در لالیگا و باختن در آن، به معنای از دست دادن لالیگا نیست. قهرمانی در لیگ، در دستان خودمان است. اگر در تمام دیدارهای باقی‌مانده‌ پیروز شویم، قهرمان خواهیم شد."

دی‌یونگ در ادامه نیز افزود: "فینال کوپا دل ری نیز بسیار مهم است، اما در حال حاضر فقط روی الکلاسیکو تمرکز کرده‌ایم."

در حال حاضر اتلتیکومادرید با 66 امتیاز در صدر جدول است و تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب با 65 و 63 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

4416