بارسلونا 29 ساعت بیشتر از رئال مادرید برای ال‌کلاسیکو استراحت می‌کند

بارسلونا 29 ساعت بیشتر از رئال مادرید برای ال‌کلاسیکو استراحت می‌کند

سایت رسمی فوتبالی - لالیگا ساعت قطعی ال کلاسیکوی معوقه را اعلام کرد. این بازی قرار است که در روز چهارشنبه 27 آذر ساعت 22:30 برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، ال کلاسیکو قرار بود که در روز چهارم آبان در نیوکمپ برگزار شود اما اعتراضات مردم کاتالونیا به حکم زندان برای رهبران سیاسی این منطقه باعث شد تا بازی به دلیل رعایت مسائل امنیتی به تعویق بیافتد. لالیگا در ابتدا می خواست که بازی رفت در برنابئو و بازی  برگشت در نیوکمپ باشد اما هر دو باشگاه رئال و بارسا با این پیشنهاد مخالفت کردند. بعد از آن لالیگا پیشنهاد داد که بازی در روزهای 13 یا 16 آذر برگزار شود اما باز هم دو باشگاه مخالفت کردند و تاریخ 27 آذر را انتخاب کردند. از سویی لالیگا می خواست که بازی 27 آذر  در روز 15:30 برگزار شود اما فدراسیون فوتبال اسپانیا و باشگاه ها مخالفت کردند.

از سویی اعلام برنامه هفته 17 لالیگا باعث اعتراض مدیران رئال مادرید شده است چرا که بارسلونا برای ال کلاسیکو 29 ساعت بیشتر از رئال مادرید استراحت می کند. بارسلونا قبل از ال کلاسیکو باید در روز شنبه 23 آذر ساعت 18:30 در آنوئتا به مصاف سوسیه داد برود در حالی که رئال مادرید در روز یکشنبه 24 آذر ساعت 23:30 به مصاف والنسیا خواهد رفت. در حقیقت رئال مادرید با 29 ساعت کمتر از بارسلونا به ال کلاسیکو می رسد. در چنین بازیهای مهمی حتی این جزئیات کوچک هم می توانند خیلی تاثیرگذار باشند.